Veelgestelde vragen
Bekijk hier de meest gestelde vragen. Als je nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via info@ayberz-essentials.nl.
Bestelling en levering
De gemiddelde levertijd bedraagt 3-8 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
in 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Omdat we werken met verschillende leveranciers, kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er producten uit je bestelling ontbreken, ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.
Betaling
Wij accepteren o.a. IDEAL, Mastercard en VISA. Deze betaalmethoden kun je kiezen bij het afrekenen.
Ruilen en retourneren
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen.
Als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Neem voor het retouradres contact met ons op via info@ayberz.nl.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat.
Track en trace
Op de pagina 'Volg Je Bestelling' kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om de status van je bestelling te zien.
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf, is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.